Met de overdracht van de pensioenen naar BPFV, stellen wij ook het nieuwe werkgeversportaal voor u beschikbaar, Mijn Pensioenadministratie. Ook als u voorheen aanleverde via UPA, moet u vanaf 1 april gebruik gaan maken van Mijn Pensioenadministratie.
Snel en foutloos een wijziging doorgeven, automatisch een melding krijgen als u iets moet doen en in 1 klik inzicht in alle facturen en betalingen? Mijn Pensioenadministratie maakt dit plaatje werkelijkheid. Vanaf 1 april 2022 sluit pensioenuitvoerder AZL uw bedrijf namens BPFV aan op deze nieuwe administratieve omgeving. Mijn Pensioenadministratie komt in plaats van azlonline.eu en in plaats van UPA en is enkel toegankelijk met eHerkenning.
We bereiden u graag zo goed mogelijk voor op wat er verandert. Natuurlijk staan onze medewerkers klaar om u te helpen bij eventuele vragen die u hebt rond de overstap.
Met minimale inspanning maximaal resultaat
Als administratief verwerker zorgt u ervoor dat het pensioen van alle medewerkers klopt en uw onderneming de juiste premie afdraagt. Een zorgvuldige en soms tijdrovende klus. Wat extra gemak en sturing is dan welkom, toch? Daarom is er nu Mijn Pensioenadministratie.
Prettige sturing en ondersteuning dichtbij
De schermen, functies en menu's in Mijn Pensioenadministratie helpen u uw weg te vinden, acties te volbrengen en verkeerde gegevensinvoer zoveel mogelijk uit te sluiten.
- Nieuw! Dashboard. Geeft u een compleet beeld van de pensioenadministratie van uw bedrijf en helpt u om snel afwijkingen vast te stellen. Ook ziet u hoe u ervoor staat, bijvoorbeeld of u bij bent met betalingen.
- Nieuw! Actiegids. Een geheugensteuntje dat u vanaf iedere plek kunt aanroepen. De gids haalt berichten en (systeem)taken op die voor uw bedrijf van belang zijn. Ook kunt u zelf een taak aanmaken als herinnering. Komt u er even niet uit? Dan zijn er helpfuncties binnen handbereik.
Nieuw webadres én inloggen met eHerkenning
Een nieuwe omgeving betekent een nieuw webadres. Uw ingang is straks: portal.mijnpensioenadministratie.nl/vlakglas. Dit adres vervangt www.azlonline.eu. Ook het inloggen verandert. U logt in met een eHerkenningsmiddel en niet langer met e-mailadres en wachtwoord. Lees meer over eHerkenning op onze speciale informatiepagina of bekijk de video.
Let op: U kunt nog tot 1 juli 2022 gegevens van de oude portal halen door in te loggen op www.azlonline.eu. Tip: maak een uitdraai van zaken die u graag voor uw eigen administratie wilt opslaan of archiveren.
Wij zijn er voor u
U ontvangt in april een registratiebrief. Onze medewerkers helpen u graag bij de stappen die u moet zetten in de overstap naar Mijn Pensioenadministratie. Hebt u vragen? Neem dan contact met ons op. U kunt ons elke werkdag bereiken van 8.30 tot 17.00 uur op 088 116 2427.